Prikaži poruke

Ovaj odeljak vam dozvoljava da vidite sve poruke ovog člana. Imajte na umu da možete da vidite samo poruke iz onih oblasti kojima imate pristup.


Poruke - attila f

Stranice: 1 2 [3] 4 5 ... 10
31
Religija / Odg: Verujete li u Boga?
« poslato: Jun 24, 2009, 02:25:42 pre podne »
Stanje u školama samo odslikava globalno stanje u društvu.Uvođenje evropskih satanskih merila vrednosti u svaku poru društva samo pojačava alarmantno stanje u školama gde se skoro onemogućava vaspitanje dece.Celo školstvo se bazira na evolucionostičko učenje koje je jedna satanistička teorija, a pojam Boga i morala je skoz istisnut.A i sami profesori, čast izuzetcima, samo izrecituju gradivo nezainteresovani da li su to učenici razumeli, i jedva čekaju da zvoni za odmor da bi uzeli dozu nikotina, a za štrajk da ne govorimo.U nedostaku pozitivnih modela, deca posežu za onim što vide.
Bez Boga ljudi postaju životinje, a to nam se odigrava ispred očiju, na svakom koraku, zato što ljudi tako žele.Zašto pitate gde je Bog, kad ste Ga izključili iz svog života?

Četvri argument u prilog postojanja Boga du -
gu jemo Emanuelu Kantu. To je takozvani “moralni
argument”. Kant je voleo da kaže: “Kada se na -
laziš u dilemi da učiniš nešto ili da ne učiniš, načini
takav izbor da taj tvoj konkretni izbor, sada i
ovde, može postati univerzalni izbor svih ljudi.”
Š ta to znači?
Ako postoje univerzalni izbori, onda postoji i
uni verzalno Biće. Dakle, postoji Bog. U svom naj -
poznatijem delu “Kritika čistoga uma” on je odbacio
kritiku čistoga uma i prihvatio kritiku praktič -
nog uma. Bog postoji jer je čoveku potreban Bog
u praktičnom životu.
Religiozni ljudi veruju da se Bog otkriva
čoveku preko prirode, preko savesti, preko Biblije,
i na najpotpuniji način preko Isusa Hrista. Rimski
istoričar Ciceron je zapisao:
“U jednom mračnom zatvoru živeo je rob koji
je tu proveo ceo svoj ži vot. Jedini znak na osnovu
koga je mogao znati da li je dan ili noć bio je
jedan zrak svetlosti koji je prolazio kroz pukotinu
jednog zida.
I godinama je ovaj rob znao o danu i noći
samo na osnovu ovog zraka svetlosti, i on se
prosto sprijateljio sa ovim zrakom svetlosti.
Jednoga dana zatvorske vlasti su odlučile da
sruše taj zid. Rob je bio jako uznemiren jer je
smatrao da će se sad odvojiti od svog dugo go -
diš njeg prijatelja.” I Ciceron kaže: “A rob nije
znao da će rušenjem ovog zida ug ledati čitavu
svetlost dana.”
Ako postoje zidovi, ako znamo možda samo
ma lo o Bogu, dopustimo da se sruše svi zidovi
ko ji nas odvajaju od Njega. On će osmisliti naš
život i naš život će dobiti drugačiji smisao. Božja
pri sutnost u životu čoveka znači život.
Odsutnost Bož ja, na osnovu Biblije, znači smrt
za čoveka.

32
Religija / Odg: Svrha zivota
« poslato: Jun 24, 2009, 02:02:16 pre podne »
Očigledno, da je pornografija mnogima isprala mozak,pa se svrha života svodi na nastranosti, blud,nemoral,...
Ne treba da se čudimo ondak, što pederi organizuju povorke po gradovima sa odobrenjem države.

33
Religija / Odg: Verujete li u Boga?
« poslato: Jun 22, 2009, 03:47:04 pre podne »
Sledeći argument, koji srećemo u filozofiji i
te ologiji, u prilog postojanja Boga, jeste takozvani
“ontološki argument”. Njegov ime dolazi od
grčke reči “ontos”, što znači “biće”. Ovaj argument
dugujemo Anselmu, koji je živeo u 12. ve -
ku, a kasnije ga je upotpunio i razradio Rene
Dekart. Dekart je celog svog života tragao za ne -
kim temeljom, kao i Tolstoj, za nečim na šta će
moći da stane, da se osloni u svom životu, nečim
u šta će moći da veruje, nečim za šta će znati da
je istina. I posle dugog traganja, on je uzviknuo:
“Mislim, dakle postojim.”
Kakve veze ima ovaj argument sa Božjim postojanjem?
Dekart je kazao: “Ja sam, ja postojim,
zato što mislim, razmišljam. Samom logikom ja
zak ljučujem da postojim, kao ljudsko biće, kao
od ređeni entitet u svemiru. Ali, na osnovu svoga
postojanja ja zaključujem da mora postojati jed -
no drugo Biće. Zašto? Jer ja nisam potpun”, kaže
Dekart.
“Ja u svom biću osećam žeđ i potrebu za ne -
kim drugim Bićem. Ja postojim, ali ja postojim
kao nepotpuno biće. Moje biće teži jednom drugom
Biću koje bi moralo biti apsolut svih kvaliteta
i vrednosti, koje bi u stvari, bilo apsolutno bi -
će.” To drugo biće Dekart je nazvao Bogom. De -
kart je toliko verovao u Boga da je smatrao da se
Bog i Božje postojanje može dokazati i matema -
tičkim putem.
Pre Dekarta postojali su u Engleskoj empiristi,
kao filozofski pravac, koji su smatrali da ono što
čovek zna dolazi putem empirije, iskustva. Kako
zna mo ono što znamo? Gde su granice znanja?
Filozof Lok je smatrao da se dete rađa kao
čisti list papira i sve saznaje putem iskustva. Dak -
le, “iskustvo je uzrok ljudskog znanja”, kazali bi
oni. Rene Dekart će reći: “Istina je, određena
znanja mi stičemo iskustvom ili vaspitanjem, ali u
čoveku postoje takozvane ‘urođene ideje’, koje
čovek nikad nije mogao naučiti iskustvom.” Koje
su to ideje? Na primer, on je kazao: “Ideja o več -
nosti. Čovek nikada nije video večnost, nikada ni -
je živeo sa večnim čovekom, nikada nije živeo u
več nom stanju, a ipak nosi u svom srcu ideju o
več nosti.”
Ideja pravde, takođe. Čovek umire i veruje da
će pravda biti zadovoljena. Otkud ta želja za ap -
solutnom pravdom? Može se takođe govoriti i o
“analogiji entis” ili analogiji dva bića - analogiji
ljudskog bića i Božjeg Bića. Čovek ima neurozu,
oseća se neugodno, on bi želeo da promeni po -
sao, da promeni ženu, da promeni mesto gde živi,
da ide negde, da traži samoga sebe, da pronađe
mir u svome srcu. Čovek teži jednom drugom bi -
ću i nije svestan da ustvari teži Bogu. Drugim re -
čima, čovek je, na osnovu Renea Dekatra i onto -
loškog argumenta, nepotpuno biće bez Boga. Je -
di no u Bogu može pronaći mir i potpunost svog
bi ća.

34
Religija / Odg: Svrha zivota
« poslato: Jun 22, 2009, 03:41:53 pre podne »
Zajednički život između muškarca i žene, naravno da podrazumeva i sex, ali ne na takva način kao što neki ovde predstavljaju.Iskrivljena merila vrednosti se manifestuju i na ovom području ljuckog života, pa je moralan život odvratan u očima napaljenih rugača.Samo treba zamisliti kako bi se osećao otac kad bi neko obljubijo njegovu ćerku pa je odbacio kao smeće.Žalosno je da danas momci gledaju na devojke kao na sexulane objekte,a devojke na momke kao na izvor zarade pa se ponašaju kao sponzoruše, i kako sad takve osobe da imaju srećan brak, kad je temelj skroz pogrešan?
Brak je sveta institucija (smešno jel?), koje je Bog odredio za dobrobit čoveka.Danas se to nipodaštava zbog raznih feministički,demonkratskih i drugih nakaradnih uticaja, pa se čudimo što u našoj zemlji svake godine sve manje stanovnika ( 30.000 manje svake godine).
Inače ja sam srećno oženjen čovek i nemam potrebe za \\\"izletima\\\", jer u braku mogu ispuniti sve moje potrebe.;)

35
Religija / Odg: Svrha zivota
« poslato: Jun 21, 2009, 11:29:20 posle podne »
Polni odnos je uspostavljen od Boga kao nešto čisto i uzvišeno, i predvidjen je za brak, dakle za zajednicu muškarca i žene koji su se udružili u projektu stvaranja dobrih ljudi (dece). Jedino odnos duhovnih, pobožnih i moralnih ljudi može da bude zdrav, da pozitivno deluje na čovekovo biće i da pruži istinsko zadovoljstvo. Ljudi koji su nepobožni i neduhovni njima je polni odnos jedna vrsta satanskog rituala u kojem im demoni sugerišu kako da dožive sto veće perverzno telesno zadovoljstvo, i ljudi se upuštaju u svakakve nezamislive gadosti. Takvi rituali (demonski seks i strast) upražnjavaju se u sotonskim crkvama. Ako bi doslo do začeća, izvršio bi se abortus, što je nažalost najčešći slučaj kod današnjih devojaka, jer i njih jadne, savetuju bezbožni roditelji.

P.S.
Osobe slične ovoj sa slike, nisu nikakve žene to su balvani i našminkani leševi!

36
Religija / Odg: Svrha zivota
« poslato: Jun 21, 2009, 05:06:25 pre podne »
Znamo da danas ljudi pod uticajem mas-medija (koji su dirigovani pod satanskim uticajem), svoje prohteve usaglašavaju sa serviranim, i najvažnije je podmiriti telesna čula i nije važno da se čovek posle oseća prljavim.
Ako tebe ne interesuje ta ženska osoba sa kojom imaš \\\"ljubavni\\\" (čitaj demonski) odnos, ne interesuje te da imaš decu i porodicu, nego te interesuje trenutno telesno zadovoljstvo, strast, požuda, a to su sve elementi satanizma koji se upražnjava u sotonskim crkvama, a danas i u mnogim domovima.Samo treba pogledati kolika je potražnja za pornografijom....

Matej 4:4
“Ne živi čovek o samom hlebu,
nego o svakoj reči koja izlazi iz usta Božjih.”

Drugim rečima, čovek nije samo materijalno biće,čovek je takođe i duhovno biće. Da bi živeo jednim uravnoteženim životom, čoveku je potrebno da poznaje i duhovne realnosti.

37
Religija / Odg: Verujete li u Boga?
« poslato: Jun 21, 2009, 04:04:35 pre podne »
Drugi argument u prilog postojanja Boga
jeste “teleološki argument”. Naziv potiče od grčke
reči “teleos”, što znači “cilj, svrha”, a može
označavati i harmoniju. Drugim rečima, mi ne
samo da mo žemo zaključiti da postoji Bog koji je
stvorio neku vrstu nedefinisane realnosti, nego je
Bog uzrok jedne harmonične realnosti, realnosti
koja u sebi ima sklad, harmoniju, koja u sebi ima
savršenost.
Dakle, mi svuda oko sebe vidimo čuda. Ne sa -
mo da postoji Bog, nego je taj Bog stvorio enti te -
te u svemiru koji su nam srodni. Posmatrajući pri -
rodu, mi Ga možemo razumeti - tog Boga koji je
sve to stvorio ili Biće koje je sve to stvorilo. Spo -
me nućemo neke primere kada je u pitanju teleološki
argument.
Postoji neverovatna harmonija u sastavu vazduha.
Na primer, šta je ta nevidljiva supstanca,
zva na vazduh, koju mi udišemo svaki dan? (Zna -
mo da je vazduh najvećim delom sačinjen od azo -
ta i kiseonika.) Mi bismo disali ređe i ne tako du -
boko kada bi procenat kiseonika u vazduhu bio
50% umesto sadašnjih 21%. Ali, kada bi to bio
slučaj, Zemlja i vazduh bi postali kao upaljač.
Sva ka, pa i najmanja vatra, gorela bi eksplozivno
i nekontrolisano. Munje bi spalile čitave šume, i
verovatno da u kratkom vremenskom periodu ne
bi bilo ni jedne. A sa manjim procentom kiseonika,
imali bismo problem da zapalimo vatru.
Dakle, postoji sklad u vazduhu - kako je on
načinjen? Ili možemo govoriti o mnogim drugim
realnostima.
Na primer, ljudsko uvo. Prilikom govora, čo -
vek ne proizvodi glas ili buku, već određene ta -
lase koji tačno odzvanjaju na jednom instrumentu
koji se nalazi u uhu. Današnji klaviri imaju oko
80 dirki, a u unutrašnjem uhu, smešten u malom
prostoru, nalazi se “klavir” koji ima na sebi oko
6.000 dirki, koji proizvodi sve tonove i polutono -
ve. Ovaj instrument se naziva “Kortijev organ”. Da
li je on proizvod slučaja?
Ili na primer, bubrezi. U toku 24 sata, kroz
bub rege srednje veličine prođe oko 190 litara kr -
vi. U svakoj ćeliji bubrega, koje su nevidljive go -
lim okom, odvijaju se najkomplikovaniji biloškohemijski
procesi čišćenja krvi. Da bi se takva la -
bo ratorija stvorila izvan ljudskog organizma, mo -
že mo da zamislimo koliko bi trebalo prostora. To
je jedno od velikih čuda.
Ili da govorimo o ljudskom mozgu, što je
mož da najveće čudo. Ljudski mozak ima oko de -
set milijardi ćelija. Svaka ćelija mozga je pove -
zana sa drugim ćelijama sa oko deset hiljada do
sto hiljada veza. Kako je moguće da tako složen
sis tem postoji u čoveku? U tome se može videti
sklad, harmonija, “teleos”.

38
Religija / Odg: Verujete li u Boga?
« poslato: Jun 20, 2009, 06:25:05 pre podne »
Odlomak iz knjige - Tajne Biblije  Aleksandra Medvedeva

Postoje četiri klasična argumenta koje su filozofi
i teolozi naveli, u toku istorije filozofije i teo -
logije, u prilog činjenice da postoji Bog.
Prvi argument je takozvani “kosmološki argument”.
Ovaj argument se bazira na takozvanom
“uzročno-posledičnom redu stvari” ili logici, i on
gla si ovako: “Sve što postoji ima uzrok svoga postojanja.”
Strano je ljudskoj logici da postoji neka realnost
koja je jednostavno nastala sama od sebe.
Naime, ljudsko iskustvo ne poznaje činjenicu da
ni iz čega može postati nešto. Francuski filozof
Vol ter je to izrazio na sledeći način: “Zamislite da
šetate obalom mora. Odjednom, tu na obali mo -
ra, vi vidite sat. Š ta bi bila vaša prva misao? Da li
bi vaša prva misao bila: ‘Kamenčići su se kretali u
moru i usled kretanja kamenčića stvorio se čitav
mehanizam, i eto, stvorio se sat.’ Da li biste to po -
mislili?”, pita Volter.
“Svakako da ne. Kazali biste: ‘Sat je ovde na
oba li mora... neko je izgubio sat.’ Dakle, sat ima
svo ga vlasnika. Ne samo to. Ako postoji sat, on
mora imati uzrok svoga postojanja.”
Zato je Volter kazao: “Sat postoji, dakle, mora
postojati i sajdžija.” Drugim rečima, svet postoji,
kosmos postoji, on nije mogao nastati sam od se -
be i on mora imati uzrok svoga postojanja. Svet
pos toji, dakle, mora postojati i Stvoritelj sveta.
Međutim, ovde postoji jedan problem logike.
Prob lem je kod uzroka samog Stvoritelja ili Boga.
Ko je stvorio Boga?
Francuski filozof Renuvije, bavio se punih
deset godina ovim problemom logike kosmološkog
ar gu menta. On je kazao ovako:
“Zamislite jedan la nac. Zamislite da je uzrok
jedne alke druga alka, i zamislite da ovaj lanac
ide u beskonačnost.”
I onda Renuvije argumentuje: “Ako lanac ide
u beskonačnost, onda ne postoji prvi uzrok svih
uz roka.”
Zašto ne postoji? Jer lanac ide u beskonačnost.
Ako ne postoji prvi uzrok, onda ne mo -
žemo ob jas niti ni postojanje svih drugih entiteta
u sve miru. “Zato”, kazao je Renuvije, “mi moramo
logike ra di, pretpostaviti da postoji prvi uzrok svih
uzroka bez uzroka”.
I zato danas u filozofiji postoji sledeća pos -
tav ka: u svetu postoje dve vrste entiteta. Prva
vrsta entiteta je takozvani “neophodni entitet”. To
je entitet koji svoje postojanje ne duguje nikome.
Da bismo razumeli sve druge entitete, da bismo
razumeli postojanje biljaka, životinja, čoveka,
sve mira itd, mi moramo pretpostaviti da postoji
prvi uzrok svih uzroka bez uzroka, dakle, da postoji
jedan neophodni entitet, a da su svi drugi
entiteti u svemiru prouzrokovani entiteti. Oni svo -
je postojanje duguju ovom prvom uzroku svih
uzroka bez uzroka.

Ovo izgleda malo suvoparno, ali i tema Boga je veoma kompleksna, pa koga interesuje može da istražuje u ovim pravcima. Slede ostala tri argumenta, malo kasnije...:)

39
Religija / Odg: Sujeverje
« poslato: Jun 18, 2009, 06:02:14 pre podne »
sujeverje = laž = bezbožništvo = nemoral = strah = (neinformisanost)... moglo bi se to i dalje nastaviti:lol:
Džaba je čovek pametan kad je taj i nemoralan, seje zlo oko sebe.

40
Religija / Odg: Verujete li u Boga?
« poslato: Maj 28, 2009, 02:09:57 pre podne »
Organizovanje ovakvih nastranih parada samo pokazuje koliko je naše društvo moralno posrnulo i koliko je pod okupacijom, pogotovu duhovnom okupacijom.Jedno društvo umire kad nastupa duhovna smrt, a to se nama priprema.Na žalost Crkva je odavno pod uticajem ekumenista i nema mogućnosti da se suprostavi nadolazećij europeizaciji (demonkratiji), a sve nemoralne nastrane stvari koji uništavaju zapadne države pokušava se uvesti na mala vrata i ovde.
Homoseksualizam je sve do početka 20. veka smatrana za bolest, ali pod uticajem određenih lobista (samog sotone), unapređen je na način življenja, društveno prihvaljivog.Ovakav način življenja je izrazito satanski, i direktno suprostavljen Bogu, pa iz ovog možemo lako pretpostaviti ko stoji iza pedera.
Po meni najdelotvornija borba protiv pedera i njima sličnih nije nasilje, već moralan i bogougodan način življenja, jačanje porodice, da bi se na delu pokazala razlika između normalnog ispunjenog života i satanske agonije.
Naravno da je to teško ostvariti pogotovu u našem društvu, kad i jedna obična molitva na javnom mestu sankcioniše.
http://www.youtube.com/watch?v=O4yXopGs5Lw

Pa dobro je i prošao, kad je našao da se moli u Sodomi,eeee.......

41
Religija / Odg: Verujete li u Boga?
« poslato: Maj 24, 2009, 11:07:58 posle podne »
Nemaju samo sveštenici monopol na spoznaju Boga, to je tako bilo u srednjem veku kad ljudi nisu imali adekvatan pristup inoformacijama, već je Pismo dato svim ljudima da Ga upoznaju.Ako je neko sveštenik ne znači (na žalost)da je moralan i duhovan čovek, jer mantija ne čini čoveka sveštenikom, to dolazi unutrašnjom promenom.....
U današnje krizno vreme, sinod SPC kao i vlada Srbije su pod uticajem spoljašnjeg faktora, i samo nekoliko ljudi se bori za očuvanje izvornih vrednosti unutar crkve, a sve ih je manje.
A mi treba da radimo na ličnom i porodičnom jačanju, da bi opstali, a ono što je dekadentno u društvu, to već ionako proždiru \\\"ajkule\\\"....

42
Religija / Odg: Verujete li u Boga?
« poslato: Maj 13, 2009, 05:59:33 pre podne »
Znam da si zlonameran boky81,to me uopšte ne iznenađuje. Izvor znanja o Božijem karakteru za svakog hriščanina je prvenstveno Biblija Sveto Pismo.To što sam rekao da na internetu može da se nađe opširnija objašnjenja za određene teme, ne znači da se odnos sa Bogom bazira na virualnom, već na duhovnoj stvarnosti.Znanje ne spašava ali pomaže u zauzimanju kursa prema Spasitelju Isusu Hristu, koji je Spasitelji put prema potpunoj spoznaju Boga.
Moja želja je da se svaki čovek spasi kroz veru u Isusa Hrista, ali to je na vama prijatelji moji....

43
Religija / Odg: Verujete li u Boga?
« poslato: Maj 13, 2009, 03:02:05 pre podne »
:lol:
Naravno da nisu moje reči,mislio sam da će ti trebati više vremena da to provališ, ali prijatno sam se iznenadio:P   . Š to je tu napisano sto posto se slažem, naravno.
Primetio sam da dosta ljudi na ovom forumu traži dlaku u jajetu, pa sam odlučio da igram na tu kartu.Ako bi ljudi uložili bar pola tolike energije u istraživanje Božije reči i duhovnosti,verujem da bi bilo mnogo manje nesretnih ljudi.
Nikad moji postovi nisu bili sa namerom intelektualnog takmičenja, jer to ni ne mogu biti, jer sam ja mrtav čovek, već su u službi podsticaja ljudi da istražuju Božije istine i da ih primenjuju u svom životu.
Rimljanima 8:38-39
\\\"Jer znam jamačno da ni smrt, ni život, ni anđeli, ni poglavarstva, ni sile, ni sadašnje, ni buduće,
 Ni visina, ni dubina, ni druga kakva tvar može nas rastaviti od ljubavi Božije, koja je u Hristu Isusu, Gospodu našem.\\\"

P.S.
Može se naći mnogo više na inernetu i opširnije,...:cheer:

44
Religija / Odg: Verujete li u Boga?
« poslato: Maj 12, 2009, 05:21:49 pre podne »
Da bi čovek u nešto verovao , to mora da postoji!Mnogi ljudi su zbog greha odvojeni od Boga,i nemaju dodirnih tačaka sa Njim, i ceo život žive mimo izvora života, i da bi umirili svoju otupelu savest, postavljaju zlonamerna pitanja, kao, ko je stvorio Boga ili odakle je došao Bog?
Ateista Bertrand Rasel je napisao u svojoj knjizi \\\"Zašto nisam hrišćanin\\\" da ako je istina da je za sve potreban uzrok, onda je i Bogu potreban uzrok. On je iz ovog zaključio da ako je Bogu potreban uzrok, onda Bog nije Bog (i ako Bog nije Bog onda naravno ni nema Boga). Ovo je u stvari bilo malo sofisticiran oblik detinjastog pitanja, \\\"Ko je stvorio Boga?\\\" Čak i deca znaju da stvari ne postaju od ničega, tako da ako je Bog \\\"nešto\\\"onda i On mora da ima uzrok, zar ne?
Pitanje je lukavo jer se krije iza lažne pretpostavke da je Bog došao odnekud i onda pita, gde bi to moglo biti. Odgovor je da ovo pitanje nema nikakvog smisla. To je kao da pitate, \\\"Kako izgleda plavi miris?\\\" Plavo ne spada među stvari koje imaju miris, tako da je pitanje samo po sebi nevalidno.Na isti način, Bog ne spada u kategoriju stvari koje su stvorene, ili su nastale ili su prouzrokovane. Bog je neuzrokovan i nestvoren – On jednostavno postoji.
Kako mi ovo znamo? Pa, mi znamo da iz ničega ništa ne proizilazi. Tako da ako je ikada postojalo vreme gde apsolutno ništa nije postojalo, tada ništa nikada ne bi ni nastalo. Ali stvari postoje. Međutim, kako ne može da postoji apsolutno ništa, nešto je oduvek moralo da postoji. To što je oduvek postojalo mi zovemo Bog.

45
Religija / Odg: Manipulacija
« poslato: Maj 09, 2009, 06:07:41 pre podne »
U današnje vreme “tolerancije,” moralni relativizam je nametnut kao uzvišena vrlina. Svaka filozofija, ideja, i verski sitem imaju jednaka merila, kažu relativisti i to je podjednako vredno poštovanja. Oni koji favorizuju jedan verski sistem u odnosu na drugi ili —još gore—tvrde da znaju potpunu istinu se smatraju ograničenim, neprosvećenim ili čak fanaticima.
Naravno, različite religije daju uzajamno isključive izjave i relativisti nisu u stanju da logički pomire očigledne razlike. Na primer, Biblija tvrdi da je “ljudima određeno jednom da umru” (Jevrejima 9:27), dok neke istočnjačke religije govore o reinkarnaciji. Tako da, da li umiremo jednom, ili mnogo puta? Oba učenja ne mogu biti istina. Relativisti u osnovi predefinišu istinu da bi stvorili paradoksalni svet u kome više kontradiktornih “istina” mogu da koegzistiraju.
Isus je rekao: “Ja sam put, istina i život: niko ne dolazi Ocu – sem kroz mene.” (Jovan 14:6). Jedan hrišćanin prihvata Istinu ne kao koncept, već kao Osobu. Ovakvo poznavanje Istine odvaja hrišćanina od takozvanih “otvorenih umova” današnjice.
Hrišćanin javno priznaje da je Isus ustao iz mrtvih (Rimljanima 10:9-10). Ako on zaista veruje u Vaskrsenje, kako on može da bude “otvoren” u pogledu nevernikove procene da Isus nije ustao ponovo? Ako bi hrišćanin porekao jasno učenje Božije reči, to bi značilo da on izdaje Boga.

Stranice: 1 2 [3] 4 5 ... 10